środa, 12 lutego 2014

Heartland

Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowym postem, całkiem innym niż cała reszta. Ale zanim o tym. Moje ferie wyglądają nudno. Bardzo. Oprócz tego, że na weekend wyjechałam z rodzicami w góry i co drugi dzień jeżdżę na konie to nic nie robię. Leżę cały czas w domu i oglądam TV. Tsa lepszych ferii sobie wymarzyć nie mogłam... A u wy jak je spędzacie ?
Wracając do posta.Ostatnio przeczytałam na internecie recenzje książki pt. " Heartland ". Zakochałam się w niej. Książka opowiada o schronisku dla koni po traumatycznych przeżyciach, które uczą się od nowa ufać ludziom. Amy, 15-letnia córka założycielki Heartlandu w swoim życiu przeżyła bardzo dużo. Marion założycielka schroniska i matka Amy, umiera w wypadku samochodowym. Po jej śmierci Amy długo nie może się otrząsnąć. W końcu jednak " wraca do życia " i przejmuje obowiązki mamy, która leczyła konie w Heartlandzie.
Kiedy przechodziłam obok księgarni weszłam i od razu kupiłam. Zdążyłam już przeczytać. Pierwszą część książki przeczytałam ze łzami w oczach, a raczej strumieniami łez. Części jest aż 20 po 2 w każdej książce. Polecam ją każdemu. Bez względu na to czy interesuje się końmi czy też nie. Jest to chyba pierwsza książka, którą przeczytałam , a raczej pochłonęłam w dwa dni.


12 komentarzy:

  1. ładny wygląd bloga i ciekawy post :) nie oczekuje obserwacji bo nie chcę do niczego zmuszać, tylko po prostu mam pytanie czy byś poczytała posty na moim blogu, a jeśli nawet masz ochotę to żebyś skomentowała. oczywiście tak jak mówię.. do niczego nie zmuszam :)
    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze kupie <33 skoro polecasz to może się skusze :*

    10vee.blogspot.com za poklikanie w linki sammydress zaobserwuje twój blog <33

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to jakieś nowe wydanie? Ja czytałam w małej wersji, z dziewczyną o ciemniejszych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo tez czytałam pierwsze części tej książki! Potem jakoś totalnie o niej zapomniałam:/
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside, będę bardzo wdzięczna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blog godzien odwiedzin i obserwacji !
    Będę tu wpadała częściej *.*
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wygląd bloga! :)

    alexshia-a.blogspot.com | alexshia.tumblr.com | xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam ale może się skuszę:)

    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może przeczytam :D

    Zapraszamy do nas http://zuzaandmarta.blogspot.com/ :)
    Obserwacja=obserwacja :)
    Jeśli nas zaobserwujesz daj znać a na pewno się odwdzięczymy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie czytałam tej serii, lecz mojej przyjaciółce się bardzo podobała, szczególnie, że kocha konie! :)

    Pozdrawiam,
    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również polecam świetna lektura do poduszki :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że czytasz książki związane z Twoją pasją :) Fajnie- rozwijaj się :) P.S. Ja też kiedyś jeździłam na koniu i spędzałam w stajni sporą ilość czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)
Jeśli podoba Ci sie mój blog możesz zaobserwować ;)
Nie uznaje obs. za obserwuje. :/