poniedziałek, 3 lutego 2014

Poszła sobie.

No i co ? Już po wszystkim, tak po prostu ? Była jakieś 2 tygodnie i już koniec. Jestem tak zła. A w dodatku teraz gdy zaczęły się ferie. Tak, mówię o zimie. Jakiś tydzień było tak ślicznie, biało na polu. Zaczęły się ferie i cały śnieg stopniał. Na polu jest znów tak smętnie. Wszędzie mokro. Jak ma już tak być to chcę lato. A u Was jaka pogoda ?
Jak dotąd dzień spędziłam bardzo przyjemnie na koniach. Jak zawsze pojeździłam z moim aniołkiem i trochę się z nim pobawiłam. Teraz przez ferie będę tam częściej to może zrobię kilka zdjęć. Zobaczy się.
W każdym razie, jestem strasznie szczęśliwa bo coraz lepiej zaczynamy skakać. Razem się coraz lepiej zgrywamy i idzie do przodu. :)))
Dzisiaj tak na prawdę zaczęłam ferie. Czy się cieszę ? Nie. Tak tak i teraz pewnie wszyscy sobie myślicie " jak to nie cieszy się z ferii ? :O " Ale z czego tu się cieszyć. Może jedynym powodem do śmiechu jest to, ze częściej będę u Liryka. ( tak tak ma na imię "mój" koń )A tak no to co cały dzień w domu sama. Nawet gdybym chciała to nie mam z kim chociażby wyjść na głupi spacer. Narzekam wiem, ale jakoś nie umiem znaleźć pozytywów.
A no tak jeszcze mam do Was prośbę. A raczej pytanie : O czym chcielibyście następne notki ? Jak macie jakiś pomysł to napiszcie w komentarzu. :)



9 komentarzy:

  1. U nas jest prawdziwie zimowo, śnieg i zimnoo. Ale my wolimy wiosnę :)
    Pozdrawiamy :) Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób notatkę o swoich dalszych zainteresowaniach :) U mnie jest jeszcze trochę śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się ferie zaczęły. Zero śniegu, dużo słońca. Chyba mi się to podoba :P
    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie świeci piękne słońce;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się śnieg topi :o Fajne zdjęcia :)

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wyczekuje wiosny i to najbardziej <3!
    U mnie koniec ferii śnieg stopniał i prawdziwa wiosenna pogoda! :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zdjęcia są speektakularne! Obserwuję!
    strawberryandblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)
Jeśli podoba Ci sie mój blog możesz zaobserwować ;)
Nie uznaje obs. za obserwuje. :/