wtorek, 8 kwietnia 2014

return.

Po jakby nie patrzeć długieej przerwie w blogowaniu wracam. Dlaczego mnie nie było ? Napewno dlatego, że najzwyczajniej w świecie nie miałam ochoty pisać. Wiem, że to nie ładnie z mojej strony i przepraszam. Druga sprawą na wytłumaczenie jest napewno to, że nie miałam czasu. Wracałam ze szkoły, uczylam się, wychodziłam na zajęcia dodatkowe, wracałam i ni emiałam siły ani ochoty na napisanie czegoś tu. I tak w kółko.
Wróciłam z nowymi pomysłami iiii.... nowym wyglądem :D Długo chciałam już zmienić coś w blogu ale nie miałam pojęcia jak. Ale i z tym sobie jakoś poradziłam. Nowe pomysły. Tematyka bloga pozostaje bez zmian. Jednak będzie tu teraz trochę więcej o sporcie, koniach, modzie. Czyli o tym czym sie interesuje. Nie każdy post bedzie o tym co dzis sie działo jak wcześniej.
Na dobry poczatek mam dla was zdjęcia mojej pięknej Zuzy <3 Uwielbiam je ! A wy ? Co sądzicie ?



5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Powodzenia w blogowaniu. ;3

    jestem-paulinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :) + Może obs za obs + zapraszam do mnie http://olu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne posty. W Wolnej chwili zapraszam do mnie do obserwacji. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)
Jeśli podoba Ci sie mój blog możesz zaobserwować ;)
Nie uznaje obs. za obserwuje. :/