piątek, 24 stycznia 2014

Zaczęło się...

Cześć !
Na polu jest już coraz zimniej. Z jednej strony się cieszę a z drugiej poprostu jestem załamana. Niby fajnie po spadł śnieg i nareszcie czuć trochę ten klimat zimy, ale na polu dochodzi do -10 stopni i zamarzam. Śnieg niby jest, ale tak jakby go nie było.. Może 5 cm. W każdym razie od kilku dni nie wychodzę z domu bez wypicia gorącej herbaty z cytryną i swetra !
Mamy nareszcie wyczekany piątek. Tak mi go brakowało. W środę miałyśmy zawody między skzolne w siatkówkę i zajęłyśmy 1 miejsce. Byłyśmy z dziewczynami takie zadowolone !
Tak na prawdę mam pustkę w głowie. Nie wiem co napisać. Ostatnio straciłam jakby troche wenę twórczą do pisania postów. Znowu post pojawia się raz w tygodniu i nic z tego nie ma. Pstarajmy się z tym coś zrobić, a raczej aj postaram. :)
Dobra nie zamęczam Was już moim życiem codziennym.
A no i mam dla Was piosenkę która mnie bardzo ruszyła, postarajcie się wsłuchać trochę w słowa i chyba zrozumiecie o co mi chodzi KLIK.
Z zawodów :)

Jedyne moje ze zdjęć z Laurą I Wiki :)


A jak u Was  z pogodą da isę wytrzymać z mrozem ?

8 komentarzy:

  1. U mnie też masakrycznie zimno wrr :c
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*:)
    ja zawody mam w środę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie -15, -20 nienawidzę jak jest tak zimno jestem strasznym zmarźluchem chwila na podwórku i nie czuje palców :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj rano zaczął sypać śnieg i dalej pruszy :) Na termometrze -15 stopni, a ja leżę chora w łóżku...
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie strasznie zimno, nie wychodze z domu :D
    poklikasz w linki w ost. poście i bannery po prawej? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam za cienką kurtkę i mi ta zima w tym roku wyjątkowo przeszkadza :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Blog ! Obserwuje i licze na to samo z twojej strony :) Z gory dziekuje ! :) http://corneliaa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to ostatnie zdjęcie ;)
    taka wskazówka - bloga będzie się czytało lepiej, kiedy zmniejszysz trochę szerokość boczną, a powiększysz przestrzeń do pisania ;)

    zapraszam do obserwacji + blog z vlogami ;)
    http://niikla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)
Jeśli podoba Ci sie mój blog możesz zaobserwować ;)
Nie uznaje obs. za obserwuje. :/