sobota, 18 stycznia 2014

Dobry pomysł na ...

Cześć !
Nareszcie doczekałam się weekendu. Byłam cały tydzień tak nie przytomna, że na lekcji zamykałam oczy i traciłam rachubę czasu. Nie pytajcie jakie były tego efekty... W czwartek wszystkie oceny były już wystawione i nauczyciele dali nam trochę, nareszcie, troszeczkę luzu. Ale od poniedziałku zaczyna nam się nowy podział godzin i mam już zapowiedziane kilka sprawdzianów. Miedzy innymi z matematyki i ..... RELIGI -,- Wciąż nie wiem jak to możliwe mieć test z religi ale dobra. 
Ale wracając do tematu dzisiejszej notki, to mam dla Was pomysł na pyszne i zdrowe śniadanie :) Przyznam się, że jakiś czas temu w ogóle nie zwracałam uwagi na śniadanie, czasem jadłam czasem nie. Zależało od mojego humoru i czasu. Rano, np. przed szkołą nigdy nie miałam czasu nawet na przygotowanie głupich płatków z mlekiem. Co za tym szło cały dzień byłam głodna i zdenerwowana. ( u mnie te dwie rzeczy zawsze idą w parze... ) W końcu ktoś uświadomił mi jakie śniadania są ważne. Postanowiłam sobie wstawać troche wcześniej i robić te nieszczęsne śniadania. 
Ostatnio znalazłam przepis na na prawdę pyszne i bardzo proste śniadanie/ kolacje.

   
Składniki :
~ 5 łyżek płatków owsianych
~ ok. 125ml mleka
~ ok. pół łyżeczki cukru 
Przygotowanie :
Mleko wlać do garnka i gotować ciągle dosypując po trochu płatków. Po wsypaniu  ciągle mieszać nadal gotując, aż płatki będą miękkie i połączą się z mlekiem. Całość przełożyć na talerz i posypać cukrem. Można urozmaicić go różnymi owocami i dodatkami. Gotowe ! 

 
Może na zdjęciach nie wygląda zbyt zachęcająco, ale na prawde polecam Wam go spróbować ! 

Jakie macie plany na weekend ? Spokojnie czy raczej jakoś wyjątkowo ? :)

10 komentarzy:

  1. muszę spróbować
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥ + proszę kliknij w banner sheinside na moim blogu ; 3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować! Wygląda apetycznie. :)

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie wygląda przepysznie ! Muszę wypróbować :)
    Buziaki ! <3 Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki ładny wygląd bloga *o*
    http://suzii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bardzo zachęcająco, i chyba zrobię sobie taką kolację dzisiaj wieczorem! :))
    ja też niestety mam już zapowiedziane sprawdziany, no ale cóz..
    obserwacja za obserwację? :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mhmm....Wygląda pysznie * *
    Jutro sobie zrobię :)

    iska-iskaa.blogspot.com ------ jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobię kiedyś takie pyszne danie mniam
    catsandwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama codziennie robi owsiankę mojemu tacie na śniadanie, czasem jem a czasem robie coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spróbuję Twojego pomysłu na śniadanie. :)
    świetny blog.
    http://become-need-you-here.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)
Jeśli podoba Ci sie mój blog możesz zaobserwować ;)
Nie uznaje obs. za obserwuje. :/